Online doneren aan Mirbessa

Carmelinda en Ivana




Gisteravond heeft vrouw Carmelinda al op kunnen halen . Goed He ?
't was wel een reis met hindernissen, zei vrouw. Op de heenweg regende het zoooo hard, en ze waren met de weg bezig en de tomtom wilde vrouw elke keer maar het weiland in sturen. En op de terugweg heeft het de hele weg gesneeuwd en toen kon iedereen niet harder dan 70 km p/u rijden en dus was ze weer een beetje laat thuis.
Maar wat is het een lief en mooi zwart kattekind. Echt een schatje. Het ging meteen goed met Beertje en Amaro, heel af en toe blazen ze even naar elkaar, als er eentje een beetje te brutaal wordt. Maar geen dikke staarten en hoge rug. Gewoon allemaal even vriendelijk. Zodra ze gisteren uit de reismand kwam nam ze een snoekduik naar de kattenbak. Het arme beestje moest zo nodig........
Vrouw heeft al foto's gemaakt van Carma in de nieuwe krabpaal, maar het was een beetje donker en een zwarte kat in een donkerblauwe krabpaal is dan helemaal niet te zien. Als vrouw van de week foto's heeft gemaakt zal ze meteen plaatsen.

Maar over foto's gesproken, vrouw kreeg van de week een email van Ivana. Leuk he ?
Het gaat heel goed met haar en ze is al enorm gegroeid. Dus zal vrouw er even een foto van Ivie op zetten. Vinden jullie ook vast wel leuk.

Oh ja, en vrijdag moest ik naar de dierenarts voor mijn apk. Nou alles is helemaal goed met mij hoor. Maar de dierenarts wilde even naar mijn tanden kijken en daar had ik eigenlijk geen zin in. Maar het moest toch en toen heb ik even mijn tanden laten zien......... Zag er goed uit zei de dierenarts op een afstand :) :)
Maar hij vond me een leuk, slim en stoere hond. En ik heb weer heel lekkere koekjes van hem gekregen.
De sneeuw in het park is bijna helemaal weggesmolten. Blij toe hoor, het was hartstikke leuk, maar wat mij betreft heeft al weer lang genoeg geduurd. Het is ook wel weer leuk om in het gras te kunnen wroeten en zonder ijspootjes naar huis te gaan.
Nog even en dan is het weer voorjaar, kunnen we weer lekker zwemmen.

Geen opmerkingen: