Online doneren aan Mirbessa

Sneeuw en meer




Wat is er deze week een berg sneeuw gevallen zeg. Als we buiten lopen zien we van Diesel alleen nog maar zijn koppie boven de sneeuw uitkomen.
Diesel is vrijdag bij de dierenarts geweest en hij heeft zeer waarschijnlijk epilepsie. Gekke teckel. En nu krijgt hij pilletjes en nu zou het weer goed moeten komen met die bergteckel. Ik hoop het , want al is hij wel eens irritant, we willen hem toch nog niet kwijt.
Volgende week moet ik naar de dierenarts voor mijn APK. Vind ik niet erg, want die dierenarts is heel aardig. Ik krijg altijd een lekker koekje van hem.
Woensdag was vrouw pas om 17.00 uur thuis. Het hele verkeer stond vast door de sneeuw. Andere mensen hebben er wel 7 uur over gedaan om weer thuis te komen. Moet er niet aan denken.
Het is voor ons wel leuk hoor , die sneeuw. Lekker rennen en stoeien en graven. En we zien een heleboel kinderen op de slee en zelfs mensen op de ski. Die zijn aan het langlaufen. Maar we mogen nog steeds niet op het ijs van vrouw.

Vrouw heeft een soort krabmeubel gekocht voor de kattenbeesten. Een heel grote, van de vloer tot aan het plafond. Donderdag werd ie gebracht en toen moest het nog in elkaar gezet worden. Samen zijn we er 2 uur mee bezig geweest. Was reuze gezellig hoor. En de miauwers zijn er helemaal blij mee.


Over miauwers gesproken. Wij krijgen er nog zo'n beest bij. Een hele zwarte en je raadt nooit waar ze vandaan komt............uit Portugal . Oh, dat hadden jullie al gedacht... Ze heet Carmelinda en wij gaan haar Carma noemen.
Ze komt van dezelfde plaats als wij allemaal en Thea [ ja, die van dierenhulp mirbessa] zal haar voor ons mee naar Nederland nemen. Lief van haar. Kusjes van ons voor Thea. En ook een heleboel kusjes van ons aan Ana van www.bianca.pt/english.

En nu ga ik even lekker eten. Wens jullie allemaal een fijne week zonder uitglijders.

Geen opmerkingen: