Online doneren aan Mirbessa

Kattenbelletje


Na al die verhaaltjes over de honden is het nu tijd dat wij eens aan de beurt komen. Zoals jullie weten hebben wij er sinds een week een nieuw vriendinnetje erbij. En ze is erg lief, eerlijk waar. We kunnen al heel goed met elkaar overweg en het is hartstikke gezellig weer, zo met zijn drietjes. Net als ik, is Carma een portugees zwervertje. Ze is gevangen om gesteriliseerd te worden en daarna weer terug gezet te worden . Maar, net als ik, bleek ze zoooooo lief te zijn dat ze het niet over hun hart konden verkrijgen om haar weer terug op straat te zetten. Maar ze heeft wel lang rond gezworven hoor en daarna nog een paar maanden in een kooi gezeten. Dus ze moet nog even wennen aan een leven in huis. Maar het gaat prima hoor. Ze speelt heel graag en vaak. Haar favoriete spelletje is verstoppertje en als je dan langs loopt krijg je een [zacht] tikkie met haar pootje. En net als Amaro en ik is ze een kletskat, ook zij praat de oortjes van je koppie. De honden zijn vanochtend weer uit geweest in de sneeuw. Vrouwtje heeft daar een filmpje van gemaakt. Dat mag je straks even bekijken. Ik snap niet dat je voor je plezier in dat koude witte spul gaat lopen. Mij niet gezien. Ik lig liever lekker in mijn mandje bij de kachel. Nou vind ik honden trouwens toch rare wezens hoor. Ze maken veel lawaai en ze spelen zo lomp. Nee, wij katten zijn veeeeel beschaafder :) Maken niet zo veel troep, eten veel netter, spelen veel beschaafder en we zijn natuurlijk veel liever . En slimmer ook. Amaro kan veel beter apporteren dan welke hond dan ook. Ik heb daar geen zin in, Ik vind dat degene die het propje of balletje weggooit het zelf maar weer moet gaan halen. Vrouwtje had voor ons alle drie nieuwe muizen gekocht. Deze zijn leuk joh. Er zit een soort touwtje aan en als je daar aan trekt gaat de muis er vandoor. Dus daar moeten wij dan weer achteraan. Alsof ik het al niet druk genoeg heb. Ik moet alles in de gaten houden, mijn kattenwas doen, mijn schoonheidsslaapje houden. Nu we het over een slaapje hebben, ik ga lekker even in mijn prinsessemandje , dus jullie mogen nu wel even het filmpje van de hondjes bekijken. tot miauws

{snap er even niets van, had het filmpje er toch echt recht op gezet}

Geen opmerkingen: