Online doneren aan Mirbessa

alweer zondag





Wat een lekker weer is het de hele week geweest. We hebben er lekker van genoten. Lekker in het zonnetje gezeten en veel en ver gewandeld en gezwommen hebben we ook al. En in een moddersloot gespeeld, daar was vrouw niet zo heel erg blij mee, maar wij wel. De hele week heb ik aan de lijn moeten lopen vanwege die stomme fazanten, maar gisteren zijn we naar de Meerwijkplas geweest en daar mocht ik gelukkig los.
Diesel was niet mee, die had een beetje last van zijn pootjes, dus vrouw wil hem niet zo ver laten lopen. Marly en ik hebben lekker lopen stoeien en gek gedaan en een wielrenner laten schrikken die op het voetpad reed en we hebben gespeeld met andere hondjes en we hebben lekker gek gedaan in het water.
Vandaag zijn we al heel ver weg geweest, maar het zonnetje scheen niet en er was een koude wind.
Kwamen we mensen met een kindje tegen. Zegt dat kindje over Diesel: dat is een papa hondje. Oh ja, waarom denk je dat ?. Zie je toch, hij heeft een snor. Logisch toch :)
Was een leuk kindje.
Ik heb me de hele week keurig gedragen [ nou ja, bijna de hele week], ik bedoel, je kunt toch niet aan de gang blijven met ondeugend zijn, want dan is het toch ook niet meer leuk. Ik heb alleen de pot met kluifjes opengemaakt en er wat lekkers uitgehaald. Dus ik krijg vandaag niets meer, geeft niet hoor want ik heb mijn portie al gehad :) En straks zijn ze het toch weer vergeten en als ik maar heel lief doe, krijg ik gewoon weer wat lekkers hoor.
Vrouw zet er ook een foto van Cynthia op. Kijk eens hoe mooi ze is.
Ik ga nog effies een uurtje luieren en dan gaan we weer naar buiten.

Geen opmerkingen: