Online doneren aan Mirbessa

Hiep hiep hoera


Vandaag gaat het helemaal alleen over mij. Want 29 april vieren wij mijn 5e verjaardag en dan vieren wij ook dat op 29 april 2007 naar Nederland ben gekomen.
Dat vond ik toen wel eng hoor, toen we aankwamen stonden er allemaal vreemde mensen.
En toen kwam vrouw en die heeft me mee naar haar huis genomen. En toen we daar kwamen stond Max ons al op te wachten. Max kende ik nog wel, dus ik was heel blij een bekende te zien.
In het begin was ik wel bang hoor. Ik begreep niets van wat die mensen tegen me zeiden. Het was hier heel druk op straat met auto's, brommers en scooters en die rare fietsen.
Ik kwam van een plaats waar we al blij waren als er eten was, en hier was eten in overvloed en ook lekkere koekjes en kluifjes en leuke speeltjes. En een mooie mand om in te slapen en een fijne bank om op te luieren.
Dus de eerste dagen heb ik alles verzameld, ook het lekkers en de speeltjes van Max. Want ik was bang dat alles zo weer afgepakt zou worden. Nu niet meer hoor, nu weet ik dat er elke dag eten en een koekje en kluifje is.
IK heb altijd mijn speelkameraadje bij de hand, we gaan elke dag fijn lopen met elkaar en nu het weer warmer wordt, mag ik weer gaan zwemmen, als ik dat wil.
In die 3 jaar ben ik wel een beetje baziger geworden. Je moet wel he, als je met 2 "mannetjes " samenwoont. Ze worden anders veel te brutaal :} Maar ik ben wel gek met Max en Diesel hoor.

Ben ik al 5 ?? Nee, dan kan niet hoor. Want dan zou ik over 2 jaar
al een senior-hond zijn. Vast een foutje, want ik voel me pas 2 .
Wat ik wil voor mijn verjaardag ? Een lekkere kluif, een dikke knuffel van vrouwtjes en een zwempartij. Ik hoop dat het dan mooi weer is.
xxxxxxxxx Marly

Geen opmerkingen: