Online doneren aan Mirbessa

eindelijk droog







Wat is het de hele week snertweer geweest. Alleen maar regen en regen en nog meer regen. En koud was het ook. Ik vond er niets meer aan. Ben blij dat het nu even droog is, want ik begon al zwemvliezen te krijgen .
Er zijn wel portugese waterhonden, maar ik ben er niet een van. Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan de regen [ wij allemaal trouwens].
En vrouw is ook blij, want elke keer kwamen we doornat thuis en moesten we weer afgedroogd worden en zo heeft vrouw dus een heleboel handdoeken in de was.
Gelukkig is er een droger.
Vrouw heeft ook geen foto's gemaakt in de regen en i.p.v. daarvan zet ze er foto's op van ons toen en nu. Links is toen en rechts is dus nu. Is ook wel eens leuk, kunnen jullie zien of en hoe we veranderd zijn in de tijd dat we hier wonen.
Tiara zou vrijdag bij ons in de opvang komen, maar dat is uitgesteld tot een andere keer. Ik weet eigenlijk niet waarom. Dus dat viel ook wel een beetje tegen.
Nou allemaal de groetjes en ik hoop dat ik volgende week wat leukers weet te vertellen

Geen opmerkingen: