Online doneren aan Mirbessa

zijn we weer :}


ondeugende Ivie

lieve Ivie

Amaro en Carma

lekker in 't zonnetje: Diesel en Marly

en Diesel en ik

Nou Marly's verjaardag is ook weer achter de rug, we hebben allemaal een heel lekkere kluif gekregen en zijn lekker gaan zwemmen. Was echt fijn, we hebben zelfs [wel aangelijnd] in de Ringvaart gezwommen.
Zelfs Diesel heeft gezwommen. Hij zat aan Marly vast en die sprong in het water en trok hem dus ook mee en toen moest hij wel zwemmen. Vond hij best wel leuk hoor.
De hele week was lekker weer om te lopen en te zwemmen en dat hebben we dus ook gedaan. En nu ik niet achter de fazanten aan mag, probeer ik maar muizen te vangen. Je moet toch wat doen . Ook leuk, een buurhondje is nu ook muizen aan het uitgraven, heeft ze van mij geleerd. En dat vindt haar vrouwtje leuk.......... echt niet hihi
Vandaag is het geen weer om te zwemmen, het regent al de hele dag.
Het voordeel van slecht weer is dat we bijna niemand tegenkomen, hebben we lekker het hele park voor ons zelf.
En ik ben lief geweest, echt hoor. Ik heb maar 1x iets uit de prullenbak gepikt en voor de rest heb ik me keurig gedragen. Binnen en buiten. Goed he ?
We hebben een leuke email met foto's van Ivana gekregen. Was leuk om te lezen dat het zo goed met haar gaat. Vrouw zal zo een foto van Ivie nu ook er op zetten, kunnen jullie zien hoe groot ze is geworden.
Vrouw heeft ze ook doorgestuurd naar de vrijwilligers in Portugal en vandaag kregen we een email dat ze er erg blij mee zijn. Die mensen werken daar zo hard voor al die zwerfdieren. Vrouw zegt dat het dweilen met de kraan open is, maar ze blijven het toch maar proberen. En dan zijn foto's van geadopteerde en gelukkige honden en katten meer dan welkom en geeft hun weer moed om door te gaan.
Mirbessa heeft op 17 juli as een dag dat alle honden en hun baasjes weer eens samen komen. Lijkt me heel leuk.
En Mirbessa is ook geld aan het inzamelen om dan aan de vrijvilligers uit Portugal te geven, want die komen dan ook en de opvang bestaat dan 8 jaar. Dus als jullie nog een centje over hebben, willen jullie dan ook iets geven ? Als we veel geven kunnen ze misschien wel kennels of zo kopen.
Wij , dus Marly, Diesel, Beertje, Amaro, Carma en ik, hebben ook gegeven hoor.
Wij hebben zelf geen centjes maar dan geven wij gewoon kluiven en speeltjes en zo.
Kijk eens op www.dierenhulpmirbessa.nl en klik eens op Mirbessadag [ links onderaan]

Nu gaat vrouw er nog een paar foto's bij zetten en dan ga ik nog even lekker luieren.

Geen opmerkingen: