Online doneren aan Mirbessa

hoi allemaal




Gaat alles goed met iedereen ? Met ons wel hoor.
Het begint eindelijk een beetje warmer te worden. Diesel had het van de week zo koud dat vrouw hem maar een trui heeft aangetrokken.. Marly heeft het bijna nooit koud , maar ik wel hoor, dan kruip ik lekker onder mijn dekentje.
De katten hebben het reuze naar hun zin zo saampies. Klimmen en springen zo hoog in de krabpaal en dan moet je oppasssen als je er langs loopt, want je hebt zo een tikkie te pakken.
De ratten hebben een nog grotere kooi gekregen, die hebben vrouw sr. en jr. samen in elkaar gezet. Eigenlijk kwamen ze 2 pootjes te kort, maar ik heb niet geholpen hoor. Ik kijk wel uit, voor je het weet krijg je zo'n zwaar paneel op je hoofd. Maar het is ze toch gelukt en het is heel mooi geworden.
Van de week zijn we lekker met het buurhondje en buurvrouw opgelopen. De buurvrouw rijdt in zo'n scootmobiel . Leuk hoor, af en toe spring ik er op en af en toe gaan we er lekker voor stilstaan en dan kan ze niet verder. En zegt ze: Doen jullie expres he ?
Haar hondje had heerlijk in de poep liggen rollen en hij was helemaal vies en volgens zijn vrouw stonk hij ook. Toen heeft mijn vrouw hem in de Ringvaart gedaan en hem even gewassen en nagespoeld en toen was hij kleddernat, maar wel weer schoon.
Maar hij blijft nu wel uit de buurt van vrouw, volgens mij is hij bang dat ze hem elke keer in de Ringvaart gooit. Hij heeft, geloof ik, een beetje hekel aan water.
Verders beleven we niet zoveel, omdat we nog steeds aan de lijn moeten. Zal blij zijn als die rare vogels klaar zijn met dat broeden.

Geen opmerkingen: