Online doneren aan Mirbessa

Brrrr ,koud he ?

Gelukkig heeft het nog niet echt gesneeuwd, was alleen maar natte sneeuw. Maar volgens gekke Pietje komt er volgende week heel veel slecht weer, met storm en sneeuw. Ik hoop dat hij er deze keer ook weer naast zit.
Ik vind het nu al koud genoeg.
Maar het is wel lekker weer om te wandelen en dat hebben we al veel gedaan. Fadinha gaat gewoon met ons mee en die loopt ook lekker te rennen, dus zij heeft het ook niet koud. Als we maar niet te lang blijven stilstaan.
Van de week kwamen we thuis en toen was die meneer van de bewonerscommissie de kerstboom beneden aan het neerzetten. Die boom kwam me bekend voor, dus ik ben even gaan kijken, en ja hoor, dat was onze oude boom. Had vrouw gegeven, nou toen was het wel goed. Hij had hem mooi opgetuigd. Staat wel weer gezellig.
Vrouw gaat volgende week de bomen neerzetten, denk ik.
En Marly heeft van de week een tik op haar kont gekregen van vrouw. En dat doet vrouw niet snel hoor,maar Marly zat achter Carma aan en pakte Carma toen bij haar achterpootje. En vrouw was boos op Marly. Zo boos heb ik haar niet zo vaak gezien. Fadinha en ik zijn maar snel uit de buurt gegaan. Gelukkig was ze niet boos op ons. Met Carma is alles goed hoor, ze is alleen flink geschrokken. En toen ging ze snel bij Beertje en Amaro zitten en die hebben haar getroost. Was zo lief, die 3 bij elkaar.
En nu zit er een haakje op de deur, zodat de katten en Fadinha er door kunnen en Marly en ik niet.

bruggetje is helemaal wit, wel koud aan de pootjes hoor

weer dat stomme hekje, kunnen we weer niet verder

zo klein is ze , ze kan zo door het gaas door

waar blijven jullie ?
En vanochtend waren we fijn aan het wandelen en we liepen op het voetpad, kwam er weer zo'n bende van die domme wielrenners aangesjeesd over het voetpad. En die wilden dat wij voor hun opzij gingen, Dus vrouw vroeg of ze even wilden afstappen, omdat het geen fietspad was. Dat wilden ze niet en wij gingen niet opzij en toen moesten ze door het gras. Ging er eentje bijna vallen. Dat was wel erg leuk ;}

Oh ja, vrouw gaat in een januari 2011 een weekend naar Sesimbra, portugal. Gaat ze daar de honden en het terrein in het echt bekijken, samen met Thea van Dierenhulp Mirbessa. Leuk he, voor vrouw.  Ik geloof dat ze 's-nachts al weg moet, want het vliegtuig vertrekt op 6.45 uur vanaf Brussel. Maar dan hebben ze 2 hele dagen in Sesimbra, en dan zijn ze zondag om 16.00 weer terug in Brussel en dan nog op een redelijke tijd thuis.
Ze zou eigenlijk vorig jaar al gaan, maar toen kwam er telkens wat tussen. Dus duimen dat er geen aswolken, sneeuwstormen of stakingen zijn in januari.

Geen opmerkingen: