Online doneren aan Mirbessa

Hallo weer

Sorry hoor, maar ik kan ook niet elke week een originele titel bedenken .
Nou Balu is weg, donderdag is ze opgehaald door haar nieuwe opvanggezin. Ze gaat ver weg hoor, helemaal naar Zeeland. Die meneer kwam haar zelf ophalen en wij hebben hem allemaal even "gekeurd" en het was wel goed hoor.  Zelf denk ik dat Balu daar wel haar vaste thuis gaat krijgen.  [ Hoop ik] Bij nog 2 andere honden.
Dus iedereen maar duimen voor Balu.
Fadinha liep zich vrijdag een beetje te vervelen, want ze was eerst altijd met Balu aan het spelen, dus heb ik haar maar bezig gehouden en met haar gespeeld en vandaag ook.
Ze lag op de grond en toen heb ik haar met mijn neus in de rondte gedraaid. Dat vond ze erg grappig.


En we zijn allemaal heel ver gaan wandelen en rennen en Fadinha heeft net zo ver als wij gelopen en gelukkig kwamen we toen onze vriendjes tegen en waren we met ons 6en.  Dat was helemaal erg leuk en aan het eind van de wandeling waren we allemaal zwart van de modder. Hun baasje en mijn vrouw ook. Maar die zijn daar wel aan gewend en vinden dat gelukkig niet erg.
Oh ja, donderdag was het Sint Maarten. Ik wist eerst niet wat het was, waar we vroeger woonden kwamen er nooit kindjes aan de deur met st.maarten. Maar hier wel en veel ook.
Was leuk hoor, al die kindjes die aan het zingen waren en toen kregen ze allemaal wat lekkers van vrouw.
Nou, dat wilde ik ook, dus als er kindjes aan het zingen waren, deed ik met ze mee en zodra ze stopten met zingen, stopte ik ook, en toen kreeg ik ook wat lekkers.  Dus bij de volgende kindjes ben ik weer mee gaan zingen en toen kreeg ik weer wat. Ben ik slim he ? Ik vond het wel een beetje zielig voor die kindjes want het waaide en regende heel hard, en toen waaide de lampion van het ene kindje kapot. Maar toen het begon te onweren heb ik het voor gezien gehouden en ben snel naar binnen gegaan.
En Fadinha kwam ook even kijken en toen zei een klein jongetje: Oh, dat is net een poes,. Gek jongetje.

Geen opmerkingen: