Online doneren aan Mirbessa

Hoi

stoeien

kom je spelen ?
Nou, wij hebben het zo druk gehad, de week is gewoon om gevlogen. Zoals altijd hebben we heel veel gewandeld. Vrouw zegt, laten we nog maar genieten van het mooie weer, volgende week kan het wel de hele week regenen,of nog erger, sneeuwen. Nou vond ik de sneeuw afgelopen winter wel leuk hoor,maar na al die weken in de kou en sneeuw werd ik het toch ook wel een beetje zat.
Vrouw had dinsdag op de markt een heel leuk winterjasje voor Fadinha gekocht, maar het was veel te groot. Dus nu gaat ze het maar weer ruilen en ze heeft beloofd om dan ook wat lekkers mee te nemen.
Marly en ik hebben ook een winterjas, maar die hebben we nog bijna nooit aangehad. Alleen als het heel erg koud en nat is en er een heel koude wind staat, dan moeten we ons jasje aan. Vind ik eigenlijk niet leuk,maar zonder jas gaan we dan maar kort weg en met jas gaan we langer. Dan toch maar jas aan.
Fadinha gaat lekker altijd met ons wandelen en ze kan nu net zo ver en lang wandelen als wij. En ze doet ook als wij, ga ik de struiken in,wil zij ook de struiken in. Ga ik ergens snuffelen, dan komt zij er ook bij. Is wel gezellig hoor. Ze is hartstikke lief.
En met Balu gaat het ook prima, maar ik mis mijn hardloop-maatje wel hoor.
Fadinha wil ook wel met mij hardlopen, maar haar heb ik zo ingehaald. Is niet zo spannend .
kaboutertje


Geen opmerkingen: