Online doneren aan Mirbessa

Afscheid

Ik heb me de hele week netjes gedragen, dus er is niet zo veel te vertellen.
Donderdag gingen eerst Diesel en ik uit, en toen ging vrouw met Marly en Tiara en toen ben ik lekker weer mee gegaan. En toen liep er een konijntje op het veld.........en ik er achteraan natuurlijk. Maar dat konijntje was veel te snel en ik kreeg het zo warm dat ik het maar heb opgegeven en met vrouw ben meegegaan. En toen ben ik lekker in de sloot gesprongen. O o o, ik was vergeten dat deze ene sloot heel erg vies was en ontzettend stonk. En toen zat ik vast in de modder en kon er niet meer uit en toen moest vrouw me er uit trekken en moest ik meteen aan de lijn . Toen zei ze dat ik stonk en ze had gelijk hoor. Ik vond het zelf ook. Ik zal helemaal onder de zwarte slijmerige stinkende modder met een laagje kroos. Thuis moest ik meteen onder de douche, en voor deze ene keer vond ik dat niet erg.
tiara en haar nieuwe vriendje Brown
Vrijdag kwam Nicky met zijn vrouwtje om nog een keertje samen te gaan wandelen, voor dat Tiara weg gaat.
En toen ben ik dat konijntje van gisteren maar weer op gaan zoeken en toen werd vrouw wel een beetje boos en moest ik aan de lijn.
Nicky, Annelies en Tiara
Was evengoed wel leuk hoor, zo allemaal samen.
En eindelijk een foto van vrouw met ons allemaal samen.

Zaterdag is Tiara opgehaald en naar haar nieuwe vrouwtje gegaan. We missen haar wel erg hoor. Maar 's-middags  zijn we heel lang en ver gaan lopen. We zijn blij dat Tiara een goed thuis heeft gevonden.
Vrouw heeft al emails gekregen en foto's en alles gaat goed met die kruimel. Ze is al vriendjes met het andere hondje, die heet  Brown en komt ook uit Sesimbra.
Vandaag gingen we wandelen en toen lag ons vriendje Apie al op het grasveld op ons te wachten en dus zijn we weer met 5 hondjes gaan wandelen, want Tobby was er natuurlijk ook bij. Waren we pas heel laat weer thuis.
En als we straks weer op het strand mogen, gaan we gezellig met Nicky naar het strand.

En nu is het weer tijd om een stukje te gaan lopen,

Geen opmerkingen: