Online doneren aan Mirbessa

Alweer zondag


Marly en Tiara


Wat is dat onder de brug ?


even rondsnuffelen


Jammer dat we geen open haard hebben :}

.. en morgen moet vrouw weer aan het werk. Jammer hoor, ik zou er best aan kunnen wennen als vrouw lekker thuis zou blijven :}
We hebben lekker veel gewandeld de laatste week, veel met de buurthondjes gespeeld.
Was gezellig. Zo tussen de buien door, was het best nog lekker weer.
Vrouw is nu officieel coordinator adoptiehonden van Dierenhulp Mirbessa . Goed he ?
Vrouw gaat veel contact opnemen met de nieuwe baasjes en misschien helpen als er evt.problemen zijn. We zien wel hoe het gaat.
Tiara is gereserveerd en gaat 22 augustus naar haar nieuwe baasje. Die heeft al Brown, ook een hondje uit Sesimbra en net zo lief als Tiara en 2 katten. Tiara gaat het daar helemaal goed krijgen hoor.
En wij hebben haar lekker nog 1 week voordat we haar moeten gaan missen. Want dat gaan we echt wel doen hoor !
Gisteren heeft vrouw bramen geplukt en wij hebben geholpen. Snap niet dat ze die rare dingen lekker vindt. Ik heb liever een lekkere stinkkluif.
Vrouw had vorige week 2 nieuwe visjes gekocht, algenetertjes en nu zijn er een paar van onze oude visjes dood. Daar waren ze niet blij mee hoor. Vrouw denkt dat dat door de nieuwe visjes komt. Maar die mankeren niets. Gek he ?
Gistermorgen gingen eerst Diesel en ik uit en daarna ging vrouw Marly en Tiara uitlaten en toen ben ik gewoon weer mee gegaan en vanochtend heb ik dat ook weer gedaan. Dus heb ik lekker dubbel kunnen lopen. En gistermiddag zijn vrouw, Marly en ik helemaal langs de ringvaart gelopen. Dat was een eind, en toen kon ik ook geen poot meer verzetten. Maar mijn extra onsjes zijn er nu wel weer af hoor.
En nu ga ik nog even een uurtje luieren en daarna gaan we weer een heel eind lopen [ als het droogt blijft, tenminste]

Geen opmerkingen: