Online doneren aan Mirbessa

Nieuwe hobby

Wat een slecht weer he, de hele week.  De paden in het park stonden helemaal onder water en als we in het gras gaan lopen , zakken we tot onze enkels weg in de modder.
Vandaag was het gelukkig droog, maar net kregen we toch een plensbui op ons hoofd. Waardeloos. Klets kleddernat waren we.
Soms zou ik willen dat ik een zeehond was, die is aan nattigheid gewend .
Door al die regen heeft vrouw een beetje tijd om aan . haar nieuwe hobby te besteden. Ze is aan het klussen, Kijk maar
Volgens haar hebben we dat straks wel nodig als er nog meer regen gaat vallen. Gekke vrouw

Met Tiara gaat het helemaal goed. Ze wordt flink verwend door haar nieuwe vrouwtje. Ik ben blij dat die kruimel het helemaal naar haar zin heeft.
tiara en brown, lui op bed
Sinds ik een paar keer achter de konijntjes aan heb gezeten, moet ik bij en op het veld weer aan de lijn.
Verderop mag ik gelukkig weer loslopen. En ik ben de hele week al heel goed aan het luisteren naar vrouw.
mij zie je bijna niet

Met de visjes gaat het trouwens weer helemaal goed. Er is zelfs weer een babyvisje geboren. Leuk hoor.
Ach, ik zelf vind er niets aan, vrouwtjes wel en Amaro ook. Die gaat dan bovenop het aquarium liggen en slaat dan tegen het glas met zijn pootjes. Vinden de visjes helemaal niet erg hoor.

Micky
Rianne, Micky, Banjer en Dikke Beer
Vrouw heeft trouwens foto's gescand. Dit was het eerste hondje Micky, toen 4 maandjes oud. Wat een droppie he ?
En de foto daaronder is van vrouw jr [ toen was die ook nog heel klein] met Micky, en kleine Banjer in haar armen en achter haar zit Dikke Beer.
Micky is 12 geworden, Banjer 19 en Dikke Beer 16.
Een foto van Denny [ het andere hondje] komt nog, Die is 17 geworden. En foto's van de andere katten die bij vrouw gewoond hebben ook nog. Kan niet alles tegelijk, toch ?

Geen opmerkingen: