Online doneren aan Mirbessa

nog steeds vakantie


kluif is veel te groot voor Tiara


carma


marly aan het zwemmen

Vrouw is nog lekker thuis en we zijn druk bezig geweest met van alles en nog niets.
Ze heeft de boekenkast en dvd kast opgeruimd en wij hebben haar heel goed geholpen en toen kon er nog meer weg als de bedoeling was.
We hebben ook nog geholpen met ramen lappen. Ik wist niet dat we er met ons 4en zo'n zooitje van konden maken .
Wat was het woensdag trouwens een rotweer he, De regen kwam met bakken uit de hemel en Tiara wilde niet wandelen. Ze ging gewoon op straat zitten en verzette geen een pootje. Nou vind ik zelf ook regen waardeloos, dus ik heb heel snel gedaan wat ik moest doen en toen konden we meteen en snel weer naar huis.
Ik ben weer eens achter de fazanten aan geweest, die vlogen natuurlijk weer net op tijd weg en toen zat daar een kat, die ook op de fazanten aan het jagen was. Dat was leuk, die kat wilde wel met mij spelen en rennen en samen door de sloot en toen sprong de kat in een boom en toen deed vrouw mij weer aan de riem. Ik begrijp nog niet waarom.
En van de week ben ik lekker het weiland opgelopen, zo onder het hek door en vrouw roepen, maar ik was een beetje oost-indisch doof en heb haar niet gehoord. Maar na een kwartiertje of zo was vrouw het wel heel erg zat en heeft ze Marly en Tiara aan het hek vastgebonden en is zo over het hek geklommen , heeft mij aan de riem gedaan en weer terug. Ze heeft mij onder het hek door geduwd en moest zelf weer over het hek klimmen.
Was ze boos ?, wat denk je ? Tot aan vandaag heb ik aldoor aan de riem moeten lopen.
Maar vandaag heb ik me keurig gedragen hoor, je kunt tenslotte niet aan de gang blijven, toch ?

Geen opmerkingen: