Online doneren aan Mirbessa

Lekker vakantie

Vrouwtje heeft vakantie.. Ik wist niet wat dat was, maar dat betekent dat je niet hoeft te werken............ Dus ik heb mijn hele leven lang vakantie.
Wel fijn hoor, vrouw lekker thuis, gaan we veel en ver wandelen of ergens anders naar toe. Leuk hoor.
Met Tiara gaat het heel goed. Ze is niet meer bang.Ze wordt nu zelfs gewoon ondeugend. Doet buiten hetzelfde als Marly en ik, behalve zwemmen. Ze is niet bang voor water hoor, want ze springt zo in de sloot om achter fazanten aan te gaan. Laatst liepen we langs de Ringvaart te snuffelen, toen er opeens 2 fazanten voor mijn pootjes opvlogen, richting weiland. Ik er achteraan natuurlijk, dwars door de sloot. En toen kwam Tiara achter mij aan, ook dwars door de sloot. Dat was leuk hoor, vrouw heeft ons lekker een tijdje laten gaan, maar toen we naar het volgende weiland wilden gaan heeft ze ons teruggefloten. Tiara ging meteen, en weer door de sloot terug. Maar ik ben even door gelopen naar het hek en daar onderdoor gegaan.
Diesel is naar de dierenarts geweest. Hij had weer eens last van zijn achterpootjes. Hij is helemaal nagekeken en er is ook bloed geprikt, maar gelukkig is alles goed en nu heeft hij pijnstillers.
En we komen elke keer andere honden tegen om mee te spelen en vanochtend kwamen we mijn vriendjes uit onze oude buurt tegen en zijn we gezellig met ons allen gaan lopen en spelen en we waren heel laat weer thuis. We zijn allemaal het water in geweest en we waren dus allemaal zwart. Tiara had ergens in gelopen en zat helemaal onder die kleine kleefbolletjes, die zo lekker in je haren blijven plakken. Vrouw heeft ze er allemaal weer uitgepulkt en gekamd. Duurde wel lang voor ze er allemaal weer uit waren en Tiara bleef heel lief wachten. Het is ook zo'n schatje.
Had vrouw de batterijen van haar camera helemaal opgeladen. wilde ze leuke foto's en een filmpje maken, was de geheugenkaart vol. Dus jullie houden dat nog tegoed.
Maar we hebben wel een leuk filmpje om te laten zien.

Geen opmerkingen: